fredag 15 oktober 2010

Han frågade mig, han frågade mig, han frågade mig pling.

Dagen fortsatte bra igår, hade dock lite svårt att få bort läppglansen jag hade ovanför ögonen efter min make over. Lova satt lite i halsen och fick hosta jättemycket, när hon hostat färdigt var det första hon sa "den är inte på paus" och pratade om filmen vi tittade på (trodde att vi hade den på paus, men det var bara hack i skivan) för hon hörde ljud från tvrummet. haha. Inget, usch vad hemskt eller att det var bättre. Och mitt i hostattacken frågade Nino om lova var klar så han kunde gå från bordet. haha! Goa ungar :D Käkade middag med dem också när Johnny kom och sen gick jag till mamma, hämtade en bok till henne och gick sedan till hennes jobb och lämnade den.

På kvällen blev det hockey (hann hem och fixa lite med datorn, byta om och titta på lite Halv Åtta Hos Mig innan..) Rekorg många på träningen! Nio stycken tror jag vi var! Superroligt var det också! Om jag längtar tills imorgon! Jag älskar att dribbla! Fick finfint beröm av Therese på tisdagens träning faktiskt, och det var riktigt roligt att se henne igen (då det var hennes första träning för säsongen)!
Jag kom ungefär 20.20 till träningen (gick på is 21) och då var alla ute och sprang! Jag var helt imponerad. Jag brukar komma typ först, haha.
Världens bästa hockeylag. synd bara att så många slutat eller bytt lag.

Idag skulle jag upp vid åtta (har gå upp tidigt träningsläger inför lördagen när vi har samling 05.20), men jag missade tyvärr klockan så jag vaknade inte fören 08.50 men det var helt okej ändå. Tvingade mig att hålla mig vaken, Veronica Mars säsong 2 som jag började titta på igårkväll hjälpte den del! Resten av dagen har jag fixat med datorn och städat. Skulle ju ha städdag i onsdags men hann inte riktigt färdigt...
Men snart är jag där! (och det doftar ganska gott hemma).

Inga kommentarer: