onsdag 6 oktober 2010

Lördagen.

Det var som tidigare nämnt roligt i lördags. Moa kom visst lite före dem andra och hade stått utanför min dörr ett tag. Men ofta man öppnar när någon står i mörkret och öppnar och stänger brevinkastet. Men när Maria, Emma och Anna E plingade dem och hade lampan på så jag kunde se vilka det var. Själv trodde Moa att vi alla redan satt här inne och mobbade henne. Konstiga tankar, vart hon får sånt från har jag ingen aning.. ;) 
Så kan det gå en kväll hemma hos mig!
OCH MARIA, JAG HAR HÖRDE OM ERAN PLAN!
MEN JAG ÄR EN SMART JÄKEL OCH LISTADE UT DEN.
Vi kom till Folkan och snackade inne på toan. Badasses! Jag bjuder på den serrni, så ni lättare hänger med i händelseförloppet.
Tillslut hittade vi hit också. Men ingen vidare nostalgi musik. Gillar antalet gånger Anna gick önskade låtar hoho.
Hittade på Anders, jag tror allt han har lovat mig en hockeyåterförening!
"Jag skulle gå för 20 minuter sen, men Hanna pratar så mycket" sa han till Moa och Maria när dem kom fram till oss. Fast när dem tittade dit var det bara han som pratade, HAHA! Rolig Anders, kan inte säga att jag hängde med på allt han pratade om.. Saknar dem tiderna! Finfina tider!

Som alltid går det jättefort och så är man hemma och käkar äpple och tittar på Veronica Mars.

5 kommentarer:

Maria sa...

Tusen gånger förlåt för våran plan, men det var en genom-god tanke, jag lovar. <3 I min onykterhet blev jag nog rädd att det skulle bli "en Moa", men sånt gör ju inte du har jag lärt mig nu. :) Så återigen: Sorry! Det ska inte upprepas, I promise!
Kul att du la ut en massa bilder, fast jag måste erkänna att jag inte minns att det togs så mycket kort sen vi kom fram till Folkan. :P
Saknar dig redan! Massor pussar och kramar till dig sötnosHanna! Love you!
Richard hälsar!

Hanna sa...

Haha, jag tycker bara det var roligt! Men mig kan man inte lura! ;D
Trodde du verkligen att jag skulle göra en Moa :O Sånt sysslar jag inte med!
Saknar dig med! Hälsa tillbaka till Richard!
"Daniel sjunger om stenar, han gillar naturen och sånt." - Jhide
PUSS!

Maria sa...

Vad bra! :) I mitt nyktra tillstånd tror jag absolut inte att du skulle göra en Moa, men när jag är onykter då vet jag inte hur jag tänker.
Men jag är lite imponerad att du fick i dig det jag blandat i flaskan för jag tog väldigt mycket "vodka" utan att tänka på vad jag hällde i. Men du klarade det bra, power woman! Nästa gång ska du nog inte låta mig blanda, i alla fall inte i det tillståndet. ;)
Och Olle har ändrat frisyren, han har lagt luggen åt andra hållet ;D Gullpojke!

Hanna sa...

Jag tror faktiskt det var Anna som drack det mesta, det var ju del två i eran plan.. Minns du inte din egna plan!? ;)
Och, det ska ju vara starkt! :D
Han är så gullig den där Olle! Och sjunger fint gör han med!

Maria sa...

Nu när du säger det så låter det lite lite bekant men jag mindes det inte innan. Jag förstår inte hur jag kan ha glömt så mycket eftersom jag drack så lite. Jag brukar ju inte glömma och nu minns jag inte lite av varje. Till exempel att vi tog ett kort när vi var på toa. Det är lite creepy.