tisdag 26 oktober 2010

Mina händer luktar fortfarande lök..

Försökte skriva det här inlägger förrut idag, gick ju bra. NOT. Försökt lägga upp en bild, gick ju bra. NOT.

Har sett tre filmer den senaste tiden. Som skillde sig en del från varandra. Den första filmen är Eragon (som var den filmen jag började se i söndags, men tittade färdigt igår). Som är nån slags äventyrsfilm. Riktigt kass. Kändes som en barnfilm i dialogen, men alla monster och fiender som var med gjorde så att den inte ens passar som en barnfilm. Så vem ska se den?
Kanske nån som har riktigt tråkigt. Jag som trodde den skulle vara så där Harry Potter mys.

Tittade också på Transpotting igår. Mycket bättre. Den var så där Hanna-konstig som jag gillar. See it!

Och eftersom mina lånade filmer från bibblan skulle tillbaka idag startade jag dagen med att se Marie Antoinette som faktiskt var överranskade bra. Dock lite väl abrupt slut, jag hängde inte riktigt med. Och kul att en av Maries vänner var svensk. Och att dem skålade att han hade åkt hela vägen från Sverige, det tog visst tio dagar på den tiden.

Nu har jag just duschat efter hockeyträning. Att jag blev slut på varje övning. Det blir väll så när man blir äldre, kroppen vet att det är dags. Och så missade jag två straffar, fick göra armhävningar och plocka puck. Ta sig fram på knä och få i alla puckar som låg lite här och där i hinken var lite spännande. Fast Johan sköt bort puckarna ännu längre.. ;P Nu blir det tv, kanske börja se om en kär serie? Och fira in födelsedagen med cola och popcorn. Just nu känns det lite roligt att fylla år igen. Puss!

Inga kommentarer: