måndag 25 oktober 2010

Ahhh haaa, Unagi


Det var krångligt att logga in på bloggen, blev lite orolig där ett tag. Men nu är jag inloggad och allt är bra igen.

Blev en kväll med syster igår. Den blev inte rikigt som planerat, men hur ofta blir det så? :) Vi fort runt en massa mellan mamma, hemma hos syster och tvättstugan. Och så tog vi en tur till Roberts och hämtade min tv och kartong. Jag tittade lite snabbt ner i den. Både Gilmore Girls boxarna och min Johannes autograf låg där i. Woho! Dem är äntligen återfunna och med mig igen. Nu blir det nog snart att se om GG igen. Längesen nu. Min tv är nu på plats och mamma har fått tillbaka sin. När tvättstugan var färdig tittade jag lite på filmen Vid Din Sida medan Carro fixade alla grejor hon lära fixa. Sen vid 00.30 blev det att se ett Vänneravsnitt. Ross är så kul, på sitt speciella lilla vis!

Carro gick upp tidigt tidigt idag medan jag sov längeee. Har också lagat spagetti och köttfärssås till mig och Lb hemma hos mor. Jag lagade maten och han ska diska. Bra deal, för jag hatar att diska. Köttfärsåsnen blev helt okej. Har ju inte lagat det på över ett år. Lb tyckte till och med att det var gott, skulle bara ha kryddat lite mera..

Inga kommentarer: