lördag 2 oktober 2010

Without a trace.

Det blev en rolig fredag med Maria, Moa och Emma. Handlade på systemet, jag hittade en tia och så gick vi till Stallbacken och köpte glass. Jag gillar vädret när man kan sitta ute och äta glass i oktober och det känns som det snart är påsk. Härlig höst! På kvällen käkade jag, Maria och Moa pommes hemma hos Marias föräldrar. Lika gott som vanligt. Vid åtta skjutsade Marias mamma hem oss till mig för Idooooool. Jag har ganska många favoriter må jag säga. Men Olle är nummer ETT.

Idag sov vi länge och nu är alla hemma och gör sig iordning men vid sju skulle dem komma tillbaka hit. Även Emma och kanske Johanna S och Anna E med. Roligt kommer det bli! Och senare blir det folkan. Kanske KANSKE är vi inte äldst hoho. Men det gör inte mig nåt hur som.
Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: