torsdag 14 oktober 2010

Den Modiga Lilla Brödrosten.

Hallå där!
Allting är väldigt stort just nu.. Men inte på alla sidor.. Konstigt. Syster har nog gjort nåt konstigt med sin dator..

I måndags följde jag med Lb till doktorn i Gävle, Mamma tyckte jag behövde komma ut från Hofors haha. Efter doktor besöket for vi till Valbo och så bjöd mamma mig och Lb donken. Sen tvingade mamma med oss på två affärer. Men jag fick två till sånna där kartonger så jag är nöjd ändå.

I tisdags försökte mamma och fixa min cykel , men det slutade med att slangen smått expoderade när jag cyklade mitt på Bruket."vad var det?" sa en tant till en annan haha.
På kvällen var det hockeyträning. Roligt som alltid fast vi är så några..Hemma igen ringde Richard som hade en undersökning och sen pratade jag med Maria i över två timmar om allt möjligt.

Igår försökte jag gå upp tidigt,kom vid nio, Ganska tidigt men inte riktigt min plan. Skulle ha en riktigt städdag, men tog så många pauser så hann inte allt jag planerat ;) På kvällen gick jag hem till Nino, Lova och Carro och käkade kvällsmat med dem och hängde där resten av kvällen. Sov över där och idag är jag barnvakt, för Nino är sjuk. Jag har fått en fin make over av dem, och så har vi ätit farlig korv och tittat massa film.  
Adios!

Inga kommentarer: