lördag 30 oktober 2010

PICS!

Nu kommer jag bjuda er på lite bilder från senaste tiden. (har ju inte gått att fixa från min dator men nu lånar jag syrrans.. så kanske funkar bättre.. we'll see.)
En av dem finaste presenterna jag fått.
Och jag gillar att hon vet att jag gillar lila och gul.
Hockeycup i Ljusne. Bra att ha fönsterrutor på dörrarna in till omklädningsrummen. (dessutom kunde man inte stänga den helt, för då blev man inlåst..) Tur jag och Mathilda är så smarta ;) TEJP. Riktigt snyggt blev det ju också.
Världens störrsta frys! Skitstörigt jue.
Och Moa, jag gav bort Briskan till lillebrur för han gillade dem. Hoppas du nån dag kan förlåta mig? <3
Kycklingsoppa och jag är återförenade!
  Heja Coop (första och sista gången jag säger det!)
Ett år senare så börjar jag använda denna sköna disktrasa :D
Jag har bakat!
Travkväll med Lb. Fy fan vad tråkigt det är med trav!

1 kommentar:

Moa sa...

Det kan du fetglömma att jag förlåter! ;)
Bara kul att nån fick glädje av den! :)