måndag 4 oktober 2010

Nino och Lova dag

Det var väldigt roligt i lördags! :) Moa sov över här sen och jag ordnade bästa efterfesten.. Äpple och Veronica Mars!
I söndags segade vi oss mest hela dagen tills hon åkte hem igen. Och jag väntade på farmor och pappa som skulle komma till Hofors. Dem kom runt åtta tiden och hämtade mig, vi åkte till Roberts och gick över till Per och Marika och fikade lite. En rolig sak är att pappas katt Pölsa har kommit tillbaka igen. Han har varit borta över en månad och så kom han tillbaka i lördagskväll och dem åkte till Hofors dan efter. Snacka timing katten har!
Gjorde ett stop på Statoil när dem skulle skjutsa hem mig. Det är där alla hänger i Hofors. Såg både Billy och hans kompisar och tränare Christian. Det blev korv med bröd för mig där.
Idag har jag sovit länge, fast vaknat lite då och då. Och så har Carro och mamma ringt. Sagt hejdå till farmor som åkte hem till Värmland igen. Nu ska jag packa lite och sen pallra mig till mamma min och sen ska jag vara barnvakt åt Lova och Nino resten av dagen och sova över där.
Kommer bli skoj kan jag lova!

Inga kommentarer: