torsdag 7 oktober 2010

GLEE ♥

Nu har jag sett på underbara Glee!
Det är så hilarious.
Det mest passande ordet för denna tvserie!
När Dawson tog slut tog jag tag i mitt Glee tittande igen. (aka att jag sett en del förrut men inte har haft alla eps. Sen gick det så lång tid innan jag såg det igen så jag började om från början. (Händer mig ganska ofta av någon konstig anledning) Nu har jag hur som kommit till ep 114).
Nu är ju säsong 2 här också, så jag har många fina avsnitt att se framemot.
Mina Glee favoriter är Will,
Rachel och
BRITTANY.

Men jag är nog den ända som håller på Rack ;)
(Btw, har tvättat färdigt. Ger nya tvättrummet två tummar upp. Funkade prima. Till och med torktumlaren och den var snabb! Och bara för att jag är så duktig ska jag diska nu).

2 kommentarer:

Tove sa...

Ja Glee är helt underbart :D
Perfekt om man känner sig lite nere och vill bli glad igen. Har du förresten sett den här bloggen: http://katastrofalaomslag.blogspot.com/ ? Kom att tänka på det fina omslaget du och Moa hade i SB :)

Hanna sa...

Ja, det är det verkligen perfekt för :)
Haha, nä den bloggen har jag inte sett innan. ROLIG! Tack för tipset!
Jag har faktiskt några av omslagen från Sb på väggen i min nya lägenhet nu :D