onsdag 20 oktober 2010

Ishockey, mat och lite trav.

Det går inte att lägga upp några bilder "due to maintenance", jag som hade så många att ladda upp. Attans. Riktigt roligt var det på cupen,och rikigt trött blev jag. Fick en assist poäng också (som egentligen var en förstörd passning).. Det blev en hård första matchvecka för säsongen. Först cupen med 4 matcher, sen hem och sova (fast innan försöka förklara för Chrille hur min back såg ut.. Det var lite värre för Antonia hörde jag hoho). Sova lite och sen upp igen och fara till Falun för att spela träningsmatch med Helsinggårdarna som behövde folk. Körde 3 x 20 på femmor. Jobbigt? nejdå. inte alls. märkte ingenting.
Vi förlorade tyvärr med 0-1.

På kvällen sov jag hemma hos syster, Lova och Nino. Käkade plättar och tittade på Vänner. På morgonen dagen efter var jag barnvakt till L&N tills mormor kom och hämtade dem lite innan tio för att skjutsa dem till dagis.

Igår var det träning igen. Fyra stycken på is, körde massa skottövningar. Hade två prickskyttetävlingar och jag vann båda. Hurra! Men fick lite ont ljumsken igen. Började först känna av min gamla moppeskada i fredagskväll och det lev ju inte direkt bättre av 5 matcher.. Har lite ont idag med.

Idag har jag varit och käkat hos mamma. Kommer alltid hem med massa saker därifrån. Saker jag glömt, saker mamma köpt till mig (handdukar, skedar, lampa..), förra gånger jag var där fick med mig massa mat hem och idag fick jag gröt, frukt och biffar. Inte mig emot. Inte alls :D

Nu tittar jag och Lb på trav hemma hos mig. Lb är en riktigt travnörd.. jag är inte lika övertygad.
"Är det aldrig reklam i det här?" - Jag
"Det var reklam alldeless nyss och nu är det reklam igen" - Lb

Inga kommentarer: