lördag 18 april 2009

Men då vet vi ju inte vems som är vem..

Så idag var dagen. Skoot som jag brukar säga. Gick och mötte Moa utanför hennes jobb när hon slutade sen gick vi hem till mig och fixade det sista. Och det var fint väder idag igen, mer sånt! Fixade det sista (check) och sen gick vi till bruket, vi tog den korsta rundvägen till bruket. Postade brevet! Så nu är det att hoppas, hoppas och fixa pengar som gäller. Sen blev det en promenad i det fina vädret. Ett stop på Speed för att köpa glass att fira med, vi har många dagar att fira både i framtiden och sånna vi missat ;) Skön promenad, gick runt nästan hela Hammardammen men gick upp där rundanbiten av Hammardammen slutar istället. Sen gick vi hem till mig och såg några minuter av ett 90210, tills Anna ringde och undrade om vi skulle mötas. För vi skulle träffa Petra på Stålringen som hade haft träning. Hann inte möta Anna innan hon knackade på min dörr. Så vi sa adjö till Moa och gick mot Stålringen. Träffade Pille där som undrade vart vi hade våra skor då. Åh, det vore roligt att spela igen. Men lässkigt! Åkte sen och hämtade Elin, först körde Petra förbi, haha. "Skulle vi inte hämta Elin?" - Jag :P Pokerkväll hemma hos Petra idag, super roligt! Har en massa bilder, haha. Helt tokigt var det. Nu blir det sängen och Gilmore Girls!

Inga kommentarer: