torsdag 16 april 2009

The whole thing hurts my heart

Jag har ont i huvudet, på ett visst ställe. Men bara ett tag. Känns som jag ska ha slagit i huvudet där men det kan jag inte minnas att jag gjort. Just tittat på ett sorgligt Buffy avsnitt, Hells Bells. Och så ha jag ätit tacos, det är gott det. Gick upp rätt tidigt idag 10.40 tiden. Gick till Moas jobb och satt mig och väntade. Sen gick vi till Björkhagsskolan för att hämta våra översatta betyg. Vi gick tittade lite vid SP också men såg ingen Svante. Det var synd. Och så har vi fått det där från Csn. Skönt! Så imån blir det söka. Lässkigt. Men roligt! Gick hem till mig sen och fyllde i lite papper, bra att jag kan det då.. Sen blev det lunch och lite 90210. Och sen skulle Moa tillbaka till jobbet, följde med henne och gick sen på en lite promenad. Har sen handlat, diskat och lagat tacos. JAG VILL JAG VILL!

Inga kommentarer: