lördag 4 april 2009

SMfinal

När jag var i England gick det visst inte så bra för mitt kära FBK. Men igår då var det andra bullar.

KARLSTAD. Det har snackats och sagts en hel del om det nya Färjestad. Men vid dagens ände var allt som förr i Karlstad. Det är tack vare att gamla Jönssonligan lägger in en ny stöt som Färjestad har guldmedaljerna inom räckhåll.

Var roligt att Stefan Holm var i studion och hejade på vårat Färjestad. Och så vann Jönsson matchens bästa spelare som tittarna från rösta fram. Jag röstade. Men jag vann tyvärr inget XBox men det gör inget, för Jörgen vann. "Han är ju Färjestads hjärta och hjärna" sa Holm om honom och jag inget annat än att hålla med. Och så fick han ju vara med på Holms topp 3 lista över alla spelare någonsin i Färjestad. "Du får inte sluta spela nu pappa sa barnen" <3

Inga kommentarer: