tisdag 14 april 2009

Hanna,Petra,Elin,Anna

Igår innan jag riktigt gått upp än fick jag ett sms av Anna somfrågade om jag ville hitta på något med henne, Petra och Elin. Vilket jag gärna ville! Ett par timmar senare kom Petra hit och lite senare ändå kom Elin. Blev en massa prat, tittandes på gamla bilder och lite GH spelandes.Lite ännu mera senare kom även Anna hit. Hon gömde sig bakom dörren så jag stängde den igen ;DFast nästan på en gång Anna kommit blev Petra hungrig och cyklade hem för att käka blodpudding och Elin som skulle med tåget till Uppsala lite senare gick också samtidigt så blev bara jag och Anna kvar.
Jörgen, Petra och Elin. Jörgen har fått en fin plats i min lägenhet!
Petra posar i hallen!Ankan Anna, nää det var faktiskt hon som skrev att hon såg ut som en anka på bilden på Bildagboken. Jag trodde starkt på att det här var en sån där bild man inte fick lägga ut men jag la ut den ändå för att visa den snygga t-shirten! Jag och Anna tittade igenom alla England bilderna och videosarna. Sen spelade jag lite mer GH medan datoriserade lite. Sen blev vi hungriga, slutade med pizza på Rapidos sista dag. Vem vet, nya lokaler kan ju vara vart som helst ;) Pizza på golvet framför Färjan 2 var inte helt fel det.

Inga kommentarer: