måndag 27 april 2009

En lista jag tänkte jag ville fylla i

Vad heter du? Hanna
I mellannamn då? Josefin.
Vart bor du? Hofors.
Trivs du där? Ja!
Brukar du läsa horoskop? Nää.
Har du körkort? Nej, men det vore skönt att ha det fixat. Men det är så lässkigt och dyrt.
Äger du några converseskor? Ja, underbarare skor finns det inte. Vill ha mera! <3
Favoritdjur? Hundar.
Vad spenderar du dina pengar på? Räkningar och mat. Tråkiga saker! Jag vill ha pengar jag kan spara!
Senaste konserten? På Peace And Love tror.
Festar du mycket? Det har varit alldeles för några Pommeskalas nu på senaste! ;D (Maria fixa! Richard borde få gå på sitt första Pommeskalas!)
Sprit, cider, vin eller öl? Jag tror jag tar vin faktiskt... =D
Brukar du bli för full? Nejj.
Antal kuddar i sängen? Två stycken som jag sover på, men sen två stora mot kanten så man slipper ramla ner i hållet. Och nu är Moas kudde där också.
Kan du baka bullar? Om jag ger mig in i det kan jag allt. (Förrutom att köra bil möjligtvis..)
Har du varit med i scouterna? Nej.
Bläck eller blyerts? Det beror på. Jag skriver alltid fel eller glömmer vad min pappa heter i efternamn så det kan vara bra med blyerts men bläck ser coolare ut.
Mc donald's eller burger king? Donken! Tobbe jobbar ju trots allt där :D
Är du allergisk mot något? Nej, inte vad jag vet. Tror jag är allergisk mot våren faktiskt. Två år i rad!
Äger du ett busskort? Ja, fast det är gammalt.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Det som finns, men köper jag själv blir det grön. Fast mjölk dricker inte ofta..
Vad åt du till frukost? Polly.
Hur ser du ut idag? Sårig med massa blåmärken.
Nästa mål i ditt liv? Flytta till Santa Barbara!
Vad såg du senast på tv? Början av Desprate Housewifes.
Närmaste vän på helgen? Moa, Maria och Richard.
Hur svarar du i mobilen? Ibland är jag lurig och svarar inget alls.. Det är roligt!
Vem ringde du senast? Vet inte, telefonen är för långt bort.. (Haha, Maria!)
Vad sa den du ringde?Minns inte det heller men den som ringde mig sa att hon var kissnödig..
Antal timmar sömn inatt? 10 eller mer.
Sov du ensam? Ja.
Brukar du snusa? Nej.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Bröd, ost, skinka, tomat, gurka, potatissallad och köttbullar! :)

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng: Jag inatt.
Såg dig gråta: Vet inte, men jag grät igår framför Gilmore..
Fick dig att gråta: Den stora helheten..
Du delade en drink med: Moa och Maria.
Du gick på bio med: Moa, men nu var det riktigt längesen! Vi skulle ju på Kenny, undra om den går fortfarande!?
Du gick på stan med: Ja, stan där går vi ofta ;) Men med mamma gick jag senast på bruket med.
Skällde på dig: Vet inte..
Skickade ett e-mail till dig: Moaa, riktigt bra skrivet!

EXTRA STUFF...
Dricker du: Cola light på burk!
Vem är din bästa vän: Moa och Maria.
Vad är du mest rädd för: Livet.
Vilka kläder sover du i: Olika men offtast t-shirt i alla fall.
Vart vill du gifta dig: I ishallen, ett skridskobröllop. Coolt!
Har du ett jobb: Nej men jag vill. Jag borde inte vara så feg!
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja! Det är ensamt att bo själv.
Är du ett hälsofreak: Nej.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: James Marsters! <3 :P
Är du ensam nu: Japp.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Dåliga låtar..
Vill du gifta dig: Kanske.
Vill du ha barn: Ja!

FAVORIT...
Rum i huset: Är typers bara ett rum, men jag gillar det väldigt mycket.
Typ av musik: Bra musik! Rock, punk och lite Björn!
Månad: september-oktober för då början hockeyn igen!
Sten: Åh, min stengubbe! Undra vart han är!

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Ja.
Köpt någonting: Ja, Gorbys, Cola och godis.
Varit sjuk: Nej.
Sjungit: Tror det.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Nää.
Träffat nån ny person: Nepp.
Saknat någon: Ja!

SENASTE...
Låt du hörde: Nån granne lyssnar på en massa bra musik!
Film du såg: Rock Star <3
Drink du köpte: Ähh Cola gills!
Sak du stal: Godis av Lillebror? ;)
Mat du åt: Gorbys!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Tror inte jag har ätit min första korv där än..

FÖRSTA..
Första bästa kompis: Matilda?
Första jobb: Guide i Stollgången med Erik, haha. Vilka tider :D
Första inhandlade skiva: ´Vet inte.. Aaron Carter eller Spice Girls kanske. Gryma skivor!

SENASTE..
Senaste människa du slog: Lillebror?
Senaste stora bussresa: Riktigt stor så var det den till Italien!
Senaste dusch: Ska duscha om ett tag.
Senaste irritation: Att jag inte kan hitta kortet..
Senaste glass: Jag tror det var en sån där isglass med många färger från GB.
Senaste skjortan du haft på dig: Minns inte, det händer inte ofta.

1 kommentar:

mo sa...

Jag brukar alltid tycka att det är så jobbigt när folk skriver såna här listor, jag brukar inte orka läsa. Men nu läste jag hela med nöje! :D Vill kommentera nästan varenda grej på listan, men det orkar jag inte. Så jag nöjer mig med "glömmer bort vad min pappa heter i efternamn"..HAHA ;D ja du, vad fin blanketten blev men det var mest mitt fel.. :P

Förresten, eftersom du skrev att det var bra skrivet så antar jag att det duger då..

Och en sak till: vin?!!!!! ;P