lördag 11 april 2009

Glad Påsk!

Idag är det påskafton, så glad påsk!Här är familjen Kyckling Westling ;D Carro tyckte jag skrivit lite för mycket om hockey den sista tiden och tyckte jag borde skriva om något annat istället, haha :D Så här kommer det ;] Den snyggaste kyclingen på bilden aka Lova har jag gjort när jag var liten. Dem lite fulare har Carro gjort :P Har varit hem till mamma och firat påsk med henne, Lb och familjen Westling idag. Det var skoj! Och god mat!Här sitter gullungarna och ritar. Jag ritade lite jag med, en katt och så målade jag Nino. Och den fick man inte måla över för Nino, så känner mig rätt stolt. Blev en massa bus, en massa godis och lite bajs med grädde. "Det heter Ajdonmän" - Nino. Det jag som är Jokern också och Lova och Nino är Batman eller Bertman som man brukar säga.

Inga kommentarer: