onsdag 29 april 2009

Pokerkvällen hos Klacken

Det var ett tag sen, två veckor på fredag men det var så roligt! :D"Åh, dem har bord!" väldigt imponerande kunder som kom in på Rondellen!"Vi går ut det luktar så illa här" - Petra inne på Rondellen jättenära dem som jobbade där HAHA!Min alldeless egna buss åkte förbi!Kom hem till Petras hem i Edsken till slut med massa god mat. Jag och Petrade delade på en pizza och på en sallad. Det här var visst Annas! Dem visste vad hon heter och allt ;DDet satsades en hel del! ;D Jag var inte så smart när både jag och Petra la in våra bankomatkort, "Då vet vi ju inte vems som är vem" :P Fast tillslut kom vi fram till att alla skulle satsa 20 kr var.Pokerface!Tog en paus i spelandet och åkte och hämtade Petras pappa och handlade. Bland annat blev det en levande chipspåse! Det var den som gjorde korten lite skadade efter ett tag, hahah!Spännande bild! Och där är den levande chipspåsen som vällte Elins cola som blötte ner allt!

Riktigt rolig kväll blev! Alla var helt flum, haha! Tyvärr så vann jag inte. Men kom tvåa efter Petra! Heads up mellan henne och mig igen. Nästa gång tar jag henne! Men det var ändå jag som gick hem med pengarna, huvudsaken. (Petra var skyldig mig dem sen England :P) Blen en promenad sen också, fast inte ändå från Edsken. Den blev kortare och kortare. Fast jag och Rambo gick och sprang i alla fall från Andersson och Rask eller vad det heter.

Elin berättar om någon svartklädd och Anna tror hon vet vem det är och frågar:"Var hon färgglad?"

"Och dietist, det behöver jag" - Petra med pizza i munnen som berättar vad hon har sökt för högskolor"

"Åh, jag såg fel, jag trodde jag hade stege.." - Petra spelar poker

"Det känns som vi är elever i djungeln." - Petra

"Åh, vilken syjunta." - Petra spelar nog fortfarande poker

"Jag kommer inte få nå pengar nu.." - Elin kommer på att åka ur först inte var så bra egentligen

Inga kommentarer: