måndag 6 april 2009

Det är måndag idag

Efter en del sms, bland annat ett innehållande en roll som en bitchig flickvän jag tillslut upp och duschade. Vid 14.3o tiden kom Moa hit och planderade Usastudier. Krånligt en del saker, men nu har vi i alla fall skickat in till Csn. Och så mötte vi Agneta på Ica och våra betyg var under kontrol. Låter bra det. hon skulle bara låta en engelskalärare titta på dem först. Så det blev inge Björkhagsskolan idag, blir det nog nån gång näst vecka istället. Jag och Moa gick också runt hammardammen igen, så skönt väder. Och så blev det storhandling fast det inte skulle bli det. Men jag hade ju 5 % rabatt, så då får man passa på. Och så fick jag gratis korv. Eller gratis och gratis, jag har visserligen betalat 100 kr för det där häftet. Så egentligen var det jäkligt dyr korv.
Blev hem till mig sen och se 90210 tills Moas pappa kom och hämtade henne. Jag skrev ett långt sms till mamma som sen ringde upp mig istället, var ett tag sen vi pratade nu. Ska dit imån i alla fall och betala det första till skolan :O Spännande! Och deklarera! Peeengar! Dock blev det lite mindre än förra året. Har också fått pengar för min smärta efter jag bröt foten, fast det mesta av dem går till första betalningen av skolan. Men jag undrar jag när jag ska få operera mig? Och det är allt konstigt att man ska börja betala innan man ens är helt säker på att man kommit in. Och så har jag lagat pastasallad med godaste såsen till idag. Det kan inte bli annat än gott.

Nu blir det tisdagens avsnitt av Lost!

Inga kommentarer: