fredag 10 april 2009

Ett makalöst långt inlägg nedan, men det är så jag är ;-) Just nu lyssnar jag om och om på den hära låten. Gjort en massa google research med goda resultat måste jag säga. Hela den här dagen har gått riktigt snabbt. Tittat på Ellen Show, lite MTV program och två avsnitt Gilmore Girls har börjat med säsong 7 nu. Mamma bakade pizza och kom ihåg att jag velat att hon skulle baka den här pizzan ett tag så hon kom hit med en åt mig. Det var gott! Blir en långfredag framför tvn och datorn idag. Det ändå tråkiga är att man inte kan byta kanal när man vill. Nu har jag fastnat på TV3, en helt okej kanal att fastna på. Har fått lånas Lillebrors kanalkort igen så jag och pappa kunde titta på hockey i tisdags och onsdags för hans tv har gått sönder. Jag är glad för att affischen fortfarande sitter på väggen, den brukar alltid ramla ner några timmar efter att jag satt upp den igen..

Inga kommentarer: