torsdag 16 april 2009

P&A

Gårdagen började tiidiigt. Skulle möta Petra och Anna 09.30 för frulle. Var gott och mysigt!Vi var inte där så länge som vi planerat ;) Så blev Bibblan istället. Jag och Anna läste alla böckerna där medan vi väntade på Petra som satt vid en dator.Sen hittade hon det här stället istället :] Hon hade länge velat se underbara filmen Patrik 1,5 och undrade om det inte fanns att låna på Bibblan. Men jag trodde den var alldeles för ny för att finnas här så vi tänkte gå och hyra den istället.Och Anna hon hittade en skön stol. Jag gick och tittade lite mer vid filmerna och så hittade jag den! Cooly! Anna sa att jag såg jätteglad ut, haha :D
Så vi lämnade bibblan och gick eller cyklade för en del hem till mig.
Roliga ställen dem satt cykelställena på, haha! Gick inte så bra för Anna parkera där dock..Sen blev det bowling, körde två gånger. Jag förlorade bägge, och totalt. Äsch då. Jag träffade inte utanför så många gånger i alla fall. Och mot Anna och Petra har man ingen chans. Rolig gubbe som spelade på en annan bana. Han hade en Hofors bowling tröja på sig, men där han kastade klotet kastade han upp det i luften först. Haha så roligt när vi först märkte det. Sen gick vi genom gamla Petreskolan och därefter blev det lunch på badhuset, haha. Good korv!

Inga kommentarer: