torsdag 30 april 2009

Old Moon

Igår medan jag höll på att diska och laga mat kom Moa hit. Innan kom förresten pappa förbi en stund. Fick tillbaka sina nycklar, han ska ju flytta till Roberts han för dem ska riva hans hus. Jag och Moa tittade på det senaste avsnittet av 90210 och se gick vi ut på en lite promenad. Stannade på lilla Sparköp en stund och pratade lite med Mos pappa och syster. Eften stund på promenaden kom Moa på att hon var rätt hungrig så vi gick och köpte en Pan Pizza och sen hem till mig och Satsade lite. Sen följde jag med Moa hem så hon hann hem till Lost.

Idag sov jag länge men var lika trött ändå när jag vaknade. Chill dag med dusch, tv och mer Chili Con Carne.
Blev hederlig Chili Con Carne macka också, så gott! Det var inte igår!Lite senare kom Moa och sen även Emma. Det var inte heller igår! Pratade en massa Björhagsskolanminnen och sen massa Lost! Sen blev det Singstar innan jag lära gå till pappa för hockeyn började. Men det var riktigt trevlans! Och jag vann dem två sista låtarna! :D

Inga kommentarer: