måndag 27 april 2009

It`s a dream come true.

Datorer, det är krångliga saker det. Och jag behandlar visst inte min så bra. Men man tar det man har och ibland finns det ingen annanstans att ställa tallriken på. Eller glaset när det ska fyllas på. Men dem är krångliga stor del av tiden, mycket att tänka på mycket roligt att lära sig. Jag är trött. Jag har ont. Jag äter popcorn. Jag tittar på Gilmore Girls. Några sekunder i taget. Sen blir det lite dator i mellan. Och sen lite mer Gilmore Girls. Så att inte teven börjar. Den låter så illa utan ett kort. Lånat mammas kort i helgen och lämnade tillbaka det idag men nu kan jag inte hitta mitt. Men det ligger nog här nånstans. Får leta bättre imorgon. Hittade ju Gilmore Girls skivan tillslut. Och passet är på sitt hemliga ställe. Så nu vet jag och kanske Moa och Maria vart det är. Maria borde veta vart det är. Eftersom det är hon som kommit på stället. Kirk sjunger <3 Jag har inre blödningar i handen. Blåmärken. Eller rödmärken. Jag är rätt klantig ibland. Men det gör inget. Ramla kan vara roligt ibland. Har i alla fall varit en rolig vecka. Mer om den nån annan fin dag.

1 kommentar:

mo sa...

Det var hysteriskt kul när du ramlade för du ramlade så skojigt snyggt :D Men inte kul att du fick rödmärken förstås... Tokfia som vill ramla fler gånger! :P