tisdag 14 april 2009

Ljuset i mörkret

Idag kom Moa hit lite före 12 för ett lunchmöte. Blev lite planering, lunch, 90210 och samtal till Csn och Agneta på Björkhagsskolan. Vad duktiga vi är! På det blev det en promenix tills Moa började jobba igen. Jag gick hem till mamma för att lämna tvkortet till Lillebror. Såg Petra på vägen, hon gick på Systemet så jag skyndade mig upp till mamma men självklart råkade jag skicka smset ändå fast det var halvfärdigt men hann ut på balkongen innan hon försvann. Så pratade lite, blir frulle på nåt ställe imån. Det har Petra velat länge nu, så jag och Anna tänkte att vi väll ställer upp då.

Sen blev lite tidningsslagsmål, knytnävsslagsmål (provade med mammas tofflot men det hjälpte inte) och armhävstävling med lillebror. Sen blev jag parfymierad av en massa Axe av någon dum unge som börjar på D som sprang ut med en halv sko på sig för att skydda sig sen.. Haha! Blev att vandra sen för oss, Lb till Bia och jag hemmåt. Har sökt högskolor nu, sista dagen imorgon ju. Jag är inte riktigt säker på vad jag sökte, men vi får hoppas på det bästa! Sökte i alla fall Turism i Karlstad som första hand. Det ni! Waka Waka!

1 kommentar:

mo sa...

Va duktig du var då! Jag försökte söka igår men det var omöjligt på grund av överbelastningen. Men nu har jag också sökt :) Jaså du lilla vän men Karlstad är inte höstens mål, nej nej..

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går!!!