lördag 16 augusti 2008

Två sista nattskiften

Nu har jag gjort dem två sista nattskiften också, visserligen har jag ju en natthelg kvar men inga bara två nätter. Roliga var dem. Första natten hade vi inte så mycket körning. Tror vi hade körning från dess vi kom till 00.30 sen var det stop till 03.30 då vi körde en timme ungefär. Och när jag ringde på tömning av karusellen, vem var det som svarade då? Jo, Tommy. Han är tillbaka (: Han lät så här glad när jag svarade och sa att han haft det bra på semestern och undrade hur jag haft det och jag svarade att jag haft det bra här =P Roligt Roligt när vi satt och väntade på att sluta. "Skulle vara kul att se, du är ju Sveriges manligaste snubbe" - Emir till Kent Agent som berättade att han klätt ut sig till nån tjej på en maskerad, haha :] Kul nån gång när Emir skulle köpa en pizza-liknande sak.. haha. Han fick den grattis för det hade legat där ett tag.. Men han visste inte om han vågade ta den gratis :D "Du måste värma den först" - Holger "Jag betalar väll för den jag då" - Kent Agent (=

Lite mera körning andra natten. Tommy säger ofta Hej Hanna när jag ringer det är roligt. När jag ringde sista gången den natten var han på väg till mig, haha. Vi är telepatiska som han brukar säga rätt ofta =D En gång när jag hade rast och så slutade vi köra efter den kom Johan in fikarummet och sa "Går saxen segt eller är det Mumin som är seg" haha, det var lite roligt. Sen fick jag förklara för dem hur det funkar nu, med dubbelklipp och automatiken och de. Alltid roligt när man får berätta saker som dem inte vet. Fick förklara tidigare för Mumin hur det var med dubbelklipp, är inte säker på att han fattade..

"Det blir inge bättre av att du tittar hela tiden" - Holger någit liknande till Johan som var inne på Brynäs hemsida och tittade hur det gick på skills competition HAHA

Inga kommentarer: