fredag 15 augusti 2008

God Save The Queen

Känner mig otroligt seg idag, okey hey det gör jag varje dag men idag sitter det i. Det brukar gå över, men inte idag. inte än eaf. Men snart ska jag resa mig från soffan, bära med mig tvättkorgen och gå ner till tvättstugan och kasta in den i maskinerna och hoppas att dem funkar. Sen gå vidare till bruket och handla, vad ska jag äta idag då? Lit senare kommer eaf Mo vad jag vet nu. Hon skulle bara fixa klart med sin kända mosters present. Idag har jag blivit väckt av telefonen två gånger, haha. Först ringde Carro vid 09.30-tiden och undrade om jag hade några pengar. Hon hade glömt sin plånka hemma och skulle med Nino till sjukhuset. Allt var bra med Nino! Så hon fick alla mynt jag hade, för hade inge annat. Men det var var rätt mycket ändå, jag är inte vidare bra att gissa och så hittade jag massa i andra plånkan också^^. Sen försökte jag somna om men gick inge bra, funderade en stund på att gå upp men gjorde inte det istället somnade jag. Vid 13-tiden sen ringde mamma och sa att det var damfotbollklockan 15, thanks for tipset! Tyvärr förlorade damerna med 2-0..

Jag har massa roliga saker på datorn nu! Nooooooace! Soundtracket till Hedwig And The Angry Inch är så braaaaaa!


Hedwig - The Origin Of Love

Inga kommentarer: