lördag 16 augusti 2008

Hemma oss Anna

Igår åkte jag 17.15 bussen in till Anna. Första gången jag åkte buss hela vägen helt själv. Kom på rätt buss och hoppade av vid rätt station och allt, haha. Anna satt och väntade på mig när jag kom fram. Vi tittade lite på en cykel med coola hjul och sen gick vi vidare till Donken och åt. Anna fick mig att ta något annat än BigMack. Blev en BigTasty, den var god den med. Sen gick vi till Dollarstore. Han i kassan sa hej värsta glatt så antog att Anna kände honom eller att hon brukade vara där ofta.. Frågade henne sen men ingen av dem var rätt. Hon trodde att han sa hej till nån bakom, haha. Gjorde några fynd, köpte nya hörlurar (WII) hoppas dem är bra, för 30 kr. En jätestor kortlek, Snobben plåster för 10 kr och en påse Polly och en påse Mariannen för 2 för 30, Dollarstore är en så rolig affär. Fast som Anna sa det är oftast jämt samma saker, men det kan ju vara en ny, haha :] Gick förbi Anna en sväng sen och sen till bussen för att hämta Elin. Handlade lite på Enen och gick sen hem till Anna igen. Kikade på Hata Göteborg, så underbart rolig film och sen fyra avsnitt och lite till Ebba och Didrik Tog väldigt fina kort, här med timer filmade när Elin sprang tillbaka haha. Blev en del fina kort på balkongen också, hoho! gjorde Smoothies också, gott! Måste börja göra det hemma också Riktigt rolig kväll!(: Som vi kan se på Anna :D Sen tog jag och Elin bussen hem och fortsatte sen vandrande hem i natten som så många gånger förr.

Inga kommentarer: