tisdag 5 augusti 2008

HOTVHSNABVS..

..Vet ni vad det betyder är ni riktigt dukiga. Duktigare än mig för jag kunde inte ens komma på en gissning.. Tobbe är rolig! Han hade förresten sett en som var lik mig, eaf uppochner och tänkt att det kanske var jag :D

Mo och Maria kom hem till mig på kvällen. Maria lite före Mo som jobbade till 20.30. Vi skulle se American Dreams men det gick inte så bra.. Hittade inte skivan, vart har jag gjort av den nu då.. DUMMA GOLV ;P När Mo kom slösade vi bort tiden och Mo åt chips.. Tillslut gick vi ut och handlade. Spar-Arne är rolig! Kvällens kommentarer: "Får du köpa snus för din mamma" och "Det var ett bra val" till en som köpt en Magnus Uggla skiva..

Sen hem till mig igen och tittade Gilmore Girls. Will You Be My Lorelai Gilmore? Och 15 min på nästa ep också som vi ska se färdigt imån, innan Mo börjar jobbet och efter Maria slutat, haha. Vi har upptagna scheman.. Elin skickade sms till mig för nån dag sen och sa att hon var i Hofors nu och undrade när vi kunde ses. Jag svarade att jag kunde hela denna vecka förutom till helgen då jag jobbar eftermiddag. Men nu är jag upptagen varje dag :P Idag skulle jag först vara barnvakt, sen träna och sen leka med M&M. Imån ska jag leka med dem igen och försöka gå och lägga mig tidigt för förmiddag på onsdag. Har även träning på onsdag. Och på tors blir det Gävle med bio och Cityfesten. Fredag jobb och trubadur, lördag cityfesten och jobb och söndag är det bara jobb inplanerad än så länge. Så blev rätt fullbokad ändå denna vecka =P

Nu blir det Buffy och avsnittet Bad Girls (: Säsong 4 är beställd nu också.Och Angel s.1 och Prison Break säsong 1&2. Vi är roliga vi, jag mamma och Lb ^^

Young Love Burning A Hole In My Heart

/mchanna

Inga kommentarer: