söndag 10 augusti 2008

Sista eftermiddagshelgen

Så var man klar med den sista eftermiddagshelgen för den här gången, kanske för alltid. Sorligt :/ Men kul har det varit. Knappt haft nån körning. Blir bara en aning långtråkigt då ;D Igår började vi köra vid 17.30 0ch slutade tidigare.. Och ifredags körde vi inte heller mycket.. Inte i torsdags heller.. Men idag! Fast när jag kom dit var den ingen körning, haha. Fast vi började vid 14 och körde ända fram till 20.30. Det ni! 106 göt tror jag det var, laget innan körde bara 103, hoho..
Haha, så kul när dem pratade om vem en var somjobbade extra på vårat lag idag.
"Vem är det" - Johan
"Hon som dödade 12hundra" - Nisse HAHA! Nisse är så rolig! Och kul närJohan berättade omnär det hände.
Och vilken fin video det blev när Mumin filmade Johan som masserade Malin A, HAHA.. Jag har ett sjukt roligt lag! Och Johans enmeters rulltårta, en sån skulle man haft =P Och i fredags tror jag det var sa Nisse till mig "Ska du träffa killen idag då?"
"Nej.. Jag har ju olika varje dag" - Jag
"Går det bra det?" - Nisse HOHO, blev en fortsättning på våran fina diskusion från i onsdags..
"Bara två skift kvar, sen kan man tvätta bilen" - Holger
Fortsatte läsa The Shining igår också efter kanske en månads uppehåll.. Det var lite lässkigt då men jag kom fram till att jag kommer klaraav att läsa hela utan bli allt för rädd.. För när jag läste det lässkiga igår blev jag inte så rädd för jag fattade inte alla detaljerna nämligen.. ;D Jag råkade just dra av en bit av hörnet på en sida.. :O Får tjepa fast den igen! Fast det matchar bokens smutsiga yttre,den är lite oljeskadad. Min Barnes And Noble bok..
"Hey, you don`t want to sit in the sun like that, doc. you`re drippin sweat."
"I guess I fell asleep a little. I love you, Daddy. I been waiting."
"I love you too, Dan. I brought home some stuff. Think you`re big enough to carry it upstairs?"
"Sure am!"
"Doc Torrance, the world`s strongest man," Jack said, and ruffled his hair. "Whose hobby is falling asleep on street corners."
Jag älskar hur Stephen king skriver, så bra!

Inga kommentarer: