lördag 16 augusti 2008

LBLbLC

Bara den ena tvättmaskinen funkade, slutade när det var 8 min kvar som vanligt så blev att tvätta om det, dryggt! Och maten blev hamburgare med pommes, haha. Såg en ekorre på vägen hem från Ica, den var jättenära ett tag. Mo kom och vi kikade på Laguna Beach, skoj! Var länge sen vi såg det nu. Men vad bra kompisar alla är med varandra^^ Men det är så roligt. Lb (nästan LC, bara en bokstav ifrån) ringde och frågade om jag hade nån bra film, föreslog Ebba och Didrik vilket det blev. Han kom till mitt fönster och hämtade den och fick även tillbaka Beck. Den lånade jag inte så länge, första gången! ;P Elin fick förresten äntligen tillbaka sin Harry Potter bok igår, efter att jag haft den kanske i tre år. Inte har jag läst ut den, har läst dem första 100 sidorna 3 gånger tror jag :P Sen kom han tillbaka en stund senare, roligt med det där fönstret :D Sen gick jag med Mo till bussen. Mysigt att gå på kvällen tycker jag. Nu ska jag se ett Buffy avsnitt så långt jag orkar och sen sova. Stockholm imån då (=

Weezel är så bra!

Inga kommentarer: