fredag 29 augusti 2008

And you`re shining like the brightest star

Jag är så himla trött att jag ska gå och sova efter jag bloggat.. Hur ofta händer det då, aldrig. Även om jag är trött brukar jag kunna vara uppe ändå. Men ska bli skönt att sova.. Kl 19.. Jobbat igen idag då. När jag kom dit hade vi gått tillbaka i tiden. Nästan eaf. Man skulle köra som från brjan, helt för hand. Han som körde innan var lite smårolig.. Några timmar senare kom Stewen och Kjellson och vi körde nästan helt automitserat förutom karusllen. Då hade man inte mycket att göra.. Fast självklart krångade det.. Annars hade det ju inte varit Ovako eller hur? ;] Efter jobbet handlade jag och åkte sen hem och tittade på slutet av första avsnittet på säsong 4 av Buffy (Såg början igår) och lite senare första avsnittet av Angel. Ska se varant avsnitt nu, så det blir på riktigt. Började fint med att någon ringde hos Buffy utan att säga något och sen i Angel fick man se att det var Angel som ringde <3>

Inga kommentarer: