måndag 4 augusti 2008

Maxkul!

Tillbaka från Stockholm och Pride nu har varit hemma ett par timmar. Var superskojeaf, maxkul nästan hela tiden! :] Mer om det en annan dag.. Paris kommer också snart ;P

Hemma igen har jag duschat och använt kallt schampo, den har stått i kylskåpet i typ en vecka.. Fråga mig inte varför ;D Men kallt schampo är nog lite bättre.. Sen har jag krånglat lite med datorn och med tv:en.. Måste allt krångla :/ Tv:en har börjat hacka som den gjorde förrut.. Får prova boxen hemma oss mamma igen och se om det funkar oss mig sen... För mig att jag gjorde så förra gången.. Inte har den spelat in Robin Hood heller, istället hade dvd:en öppnat luckan där en skiva låg.. Konstigt det här..

Nu ska jag snart gå och sova. Ska upp och vara barnvakt åt Lova & Nino imorgon en stund. Ska bli riktigt roligt! (:

Grattis i efterskott på 20-årsdagen Fredrik! (:

Inga kommentarer: