tisdag 1 juli 2008

Super Smash Bros Brawl

Pez är väldigt gott (:

Syster Yster var här för ett tag sen på ett besök. Tyckte att jag hade stökit ;) Så vi började plocka massa.. Jag har ju faktiskt ett golv och hon tyckte att ju faktiskt att jag skulle spara några tidningar :P
"Pelle Svanslös?!"
"Men det är ju en klassiker""
Carro har skaffat hårförlägning också, hon blev riktigt fin :)

Annars idag har jag städat.. Plockar ur soffan. Ska ju ha ny soffa nu (: La det mesta i resväskan, haha ;D

Igår var jag först en stund hemma oss mamma och lillebror, beställde snabbare bredband WOHO! Sen cyklade jag snabbt hem för Maria skulle komma och hämta mig. Vi åkte först till Valbo, på vägen körde vi förbi Carro och Johnny. Moa var i Valbo och så skulle jag köpa Super Smash Bros Brawl på Game. :) Men dem hade ingen nätverkskabel tyvärr och inte heller nåt Wii Fit men det hade jag inte trott heller. Så ska beställa en Nätverks kabel från CDON imån så jag kan möta Fredrik i SSBB :D Sen åkte vi vidare till Gävle. Åt på Java, skickade skojiga sms till Moa, fikade blåbärspaj och sen blev det bio. Såg The Happening som var helt okej. Fast dem hade gjort det lite väll enkelt för sig på slutet. Men coolt att dem först var i New York och sen i Paris, båda ställena vi varit på :] Fastnade väldigt länge utanför Mos hus sen. Jag och Mo körde Curly Sue typ precis samtidigt en gång.

Blivit sjuk igen, host och förkyld. Drygt. Carro sa att jag hostade så mycket för att det var så dammigt ;D Var ju inte längesen jag var sjuk förra gången, nån vecka bara..

Nu ska jag värma lite O`Boy och titta på dagens andra Robin Hood avsnitt :) Säsong 2 börjar ju på torsdag, skulle vara roligt om jag kunde följa den på tv:en istället för att spela in hela tiden. Så jag har lite att göra ;] Ska bara prova SSBB lite först =)

Inga kommentarer: