fredag 25 juli 2008

Olivsmakning och lite annar skoj ;P

Hallå där! :]

Fredag idag och SOMMAR (= Jobbade sista stopvecke-dagen idag. Gjorde väll inte så värst mycket.. Satt först i fikarummet typ till klockan åtta, skönt. Hängde lite vid stakettet när Elin A kom och berättade att dem haft hockeymöte igår, och att nya coach säkert hade pratat i en timme av 1.5 timme som mötet var, och han hade hela tiden sakt att det skulle bli jätteroligt. Jag längtar! :) Började sen sopa sen mellan 12hundra och Par1 och Par2 men fick inte vara där efter en stund för dem skulle provköra eller nå. Och så pratade jag och Erika med självaste chefen Ludde som dagen i ära hade arbetskläder på sig jag, och även med Kjellson. Dem kanske skulle behöva hjälp att köra men det behövde dem inte. Men på söndag kanske, så då har jag jour. Spännande, jag har aldrig haft jour förrut.. (: Sen hade vi frukostrast väldigt länge. Haha, riktigt roligt. Sån fin bild det blev också.. Men den går ju aldrig att topa så nu kan dem aldrig leka den leken igen ;D Lite senare släpade jag, Erika och Jenny nå träpallar.. Fy fan va drygt det var. Värsta varm ute också...

"Jonte, ska frugan din ut ikväll?" - Malin K
"Tror du hon får det? Hon ska vara hemma och diska.." - Jonas Haha

Blev smörgåstårta också. Gott till jag åt en Oliv. Elin S konstaterade att ingen hade ätit sina oliver. Då sa jag på skämt att jag ställer väll upp då. Då körde Malin gamla hederliga (Dem har kört den nån annan gång under veckan) "Jag tror inte att du törs" =P Men eaf så äter jag den. BLÄÄ! Om ni vet hur jag ser ut när jag äter nåt äckligt, så såg jag ut. Fast säkert värre.. Fick en applåd, haha ;D
Men USCH!

Sen ville vi gå hem, men det fick vi inte. Meat (hahahaa) sa åt mig och Erika att följa med honom till ett ställe där Ludde frågade om vi kunde plocka upp massa skräp, vilket vi gjorde och sen sorterade det.. Sen gick vi tillbaka till fikarummet där dem körde gissa-vem-som-står-på-lappen-i-pannan-leken ;D Jag måste ju säga att jag var imponerande bra på den leken.. Elin S gjorde en lapp åt mig, jag ställde några vanliga frågor (är det en hon, är hon känd..) Gissade på Drottningen Silvia vilket var fel, så frågade om hon var släkt med drottningen vilket hon var så gissade på Victoria vilket var rätt. Haha :D Malin K så rätt imponerad ut, haha (= Sen halv två fick vi gå och duscha. Sen gick jag mesta biten hem,med ett stop på bruket först. Där träffade jag Lb. Pratade lite med honom, frågade om jag ville följa med på fotboll imån gävle-IFK, men det är ju HoforsRocken imån vilket dem pratade om på radion idag, coolt. Intervjuade en till och med. Sen på vägin i ica mötte jag Elin S pojkvän Fredrik och Anders B, som kunde gå. köpte en Calipo Cola (Jag vill ha LIME) och fortsatte min väg hem. På väg ut från Ica mötte jag Mattias och såg jag även Elin AT tidigare haha.. Där jag tittade klart på Buffy avsnittet jag började se igår innan jag skulle sova och spelade in Tribe. Sen sov jag på soffan. Drömde värsta mysiga drömmen. Jag och Elin S bodde tillsammans och hon hade gjort hemmalagad sylt ;D Även i en form, så såg ut som om hon gjort den i ugnen. Och så hade vi tre roliga killkompisar och så träffade jag Anna och Petra, haha :]
"Det finns även dålig fläskfilé" - Jenny Hhahah ;D

Inga kommentarer: