måndag 7 juli 2008

I only have eyes for you

Snart kommer mamma och Lova och hämtar mig, så fort Johnny fixat barnstolen i mammas bil.. Vi ska åka till Sandviken. Lite Dollarstore shopping, alltid skoj! =) Och tyckte jag hörde nåt om McDonalds.. Kanske dem har frukt och yogurt där.. Dem hade det inte Gävle så dem borde inte hade där heller.. Men det är ju så gott! Sen lite efter fyra kommer M&M hit på Gilmorde Girls date. Från när Mo slutar vid fyra tills nio när jag måste cykla till jobbet,haha :D Men rolit ska det bli! Maria har ju dem senaste dagarna varit i Sundsvall på Gatufesten. Hon har skickat roliga videosar till mig :) Tack Tack det var uppskattat. Ville också dit men har ju jobbat.. Men videosarna var ett bra substitut. Var ju en väldigt stor dag för mig och Mo i torsdags <3
Haha ;D You´re so fucking special

Inga kommentarer: