söndag 13 juli 2008

Crazy Cowboy

Edward Norton <3
Och som ung! (Jag kan allt om kändisar, haha=D) Var riktigt skoj med Mo i torsdags. Blev först pommes i Edsken, gött. Sen hem till mig och titta på dem två sista avsnittena av Laguna Beach och sen lite extra material. Sen åkte vi till Ankdammen och köpte oss en varsin Stallbackens Special (: Hem till mig och igen och tittade vidare. Sen började Tobbe och lite Fredrik prata med mig, roliga dem. Men jag och Mo fick inte Rocka on för alltid.. Men Lb :D Ska komma ihåg att säga det till jonom bara. Vi började titta på säsong 2 också, spännade spännande. Vill se mer! Lo är bäst (: Jag och Mo kom på lite fina idéer till en Laguna Beach grej.. Kanske blir att vi spelar in den imån (= Fast först ska jag åka till Valbo med mams och fixa med min externa hårddisk, snälla snälla funka! Lite urtråkad jga var idag då, med Maria i Finland och Mo på jobbet är det lätt att bli det.. Började städa badrummet^^ Så nu är det rent och fint :] och inatt när jag inte kunde sova städa jag köket.. hoho.. Lillebror kom förbi en stund igår och skulle låna film. Först ringde han och samtalet började så här: "Hallå"
"Hallå"
"Hallå"
"Hallå"
"Hallå"

;P
"Jag kan sno med en katt.. Den knappt gå" - Lb
"Stackarn""Nej, han är fortfarande kvar" - Lb

Sen när han kom undrade han varför jag har en kniv på stereon. (Köpte den när jag, mamma & Lova åkte till Sandviken för nån dag sen och har inte orkat flytta eller packa upp den ännu..)"Jag måste ju kunna försvara mig"
Sen när han skulle gå hörde vi lite ljud från grannarna och Lb sa:
"Bäst du tar av plastet" HAHA ;D
Sen tyckte Lbs flickvän att han var seg och skickade ett sms: "Hallå Hallå Hallå Hallå" :P Resten av kvällen pratade jag med Tobbe på msn, men jag fick aldrig höra nån sång.. och spelade GitarHero. Köpte en låt, The Hellacopters I`m in the band :] Tobbe har rätt bra musiksmak då fast han inte vet vilka The Clash eller Ramones är.. ;P Pratat med han idag också, fick dagens tips av honom, haha (: Och så pratade jag med nån annan som addade mig som jag trodde var kusin Emil först.. Men det var det inte..
Var lite kul: "Skicka en bild" - Han
"Öhh varför?"
"För att du är snygg?"
"Hur vet du det?"
"Jag addar bara snygga"

Jag svarade med ett jag skickar bara bilder till dem som är snygga ;D

"Me and LC in San Fran"

Snart är det reprisen av Sugar Rush, thank you Tobb som påminde mig för jag hade glömt det. Men Mo tog ju på sig äran över jag missade när det gick först..

Slut på myrornas krig, nu är det pride-kaniner som hoppar istället som gäller.. Ja, det var fint så länge det varade eaf
<3

Inga kommentarer: