torsdag 10 juli 2008

Du glömde choklad också, Mo ;P

Hallå Där som en viss Filip skulle ha sagt det.
Slapp men skoj dag idag. Vaknade lite efter två, före klockan ringde vid tre. Lite senare skrev Fredrik till mig "vakna" för det stod att jag sov på msn. Skrev till han igår på Days.nu att jag fått min nätverksladd nu och fick tillsvar:
"amagad! D: I will kill u bitch! Skoja... Men nästan iaf (A) Nu fåru se till o vakna bara.. hah." Haha ;D Kan inte säga att jag var riktigt i Fredriks och Tobbes nivå på SSBB, men jag hade ju bara spelat det två gånger innan.. Snart ni :P Sen tittade jag på sista avsnittet av säsong 2 av Buffy. Så bra och så sorgligt. Säsong 2 är ju jättebra, brukar ha den som sämsta säsongen men den är super! Så fin Spike och Joyce sen, hoho :]
"Have we met?" - Joyce
"You hit me with an axe one time, remember `get the hell away from my daughter`" - Spike
"Oohh" - Joyce
VvV Och Spike och Buffy är så söta redan här, hoho (: Blev lite extramaterial också, alltid trevligt. Mo ringde och ville komma in. Visade henne rologa scener från Buffy avsnittet och hon skrattade! Framsteg vänner framsteg ;D Sen spelade vi lite SSBB, mot riktiga personer. Kollit =P Jag och Mo ville också ha en serie som bara vi tittar på :P Så igår började vi titta på Laguna Beach och fortsatte idag. Vi har två avsnitt kvar av säsong 1 nu. Sen gick sista bussen och följde med henne dit, mysigt att promenara på sommarkvällarna (: Lagfest idag också, hörde några gubbar utanför mitt fönster gick och tittade och det var Arvid, Pudde & Timmo. Hoho. Dem skulle till Edsken och sen Deppan men ville inte vara med men hoppas dem fick skoj! Skönt att vara ledig några dagar nu. Sen på måndag börjar stopveckorna, hoppas det blir lika roligt som förra året! Sorgligt igår natt. Kanske klippte mina sista göt.. Också går de flesta på semester.. Holger fixade nya burk att ha pengarna i och frågade om jag ville ha den gamla, haha ;) Kommer sakna Holger, han är så rolig. Och Truck-Tommy ringde till mig igår vid halv fem för tömning, tänk om det var sista gången jag pratar med honom? :( Önskade han trevlig semester eaf (: Första ag såg natten var det jättelite körning så blev massa filmvisning i fikarummet, det är så mysigt! Jag såg inte så mycket av filmerna, men mycket Robert Gustavsson klipp. Fick lite underhållning av Tobbe också körde som jag och Fredrik gjorde förrut nån gång när jag jobbade natt.. Postade massa i Lekar & Rollspelstråden på Days :] Och igår var också folk som postade massa där, skoj. Då har man nåt att göra i väntan :D Han som lärde mif 12hundra för allra första gången, tror han heter Fredrik det gör han nog för det gör dem flesta just nu :P Eaf så var han avbytare på vårat lag under något av skiften och när jag kom tillbaka efter en rast hade rullbanan till karuselen fastnat som den gör ibland. Jag berättade hur man skulle göra, inte lite duktig man kände sig då^^ "Jaha, vad är det för jävla nyheter då" sa han om det haha ;] Hade en sån där rolig sitta-och-vänta-på-att-få-gå-hem stund i fikarummet sista eftermidagdagen tror jag det var. Var lite synd om Johan, haha :D Men man förlorar ju inte konditionen av dricka en kväll.. Och bra plan han hade då, HAHA ;D

Inlägget får avslutas av sms:et jag fick av Mo efter hon åkt hem:
"Förlåt,ja glömde ett bananskal hos dig! ;-) Kan städa bort de imån. Puss"

Inga kommentarer: