måndag 14 juli 2008

:D

Idag gjorde min första dag på årets stopveckor. Superkul, lite segt ibland bara.. Förstår inte varför jag var så nervös igår kväll.. Kom till fikarummet,lite innan vi började. Sen satt vi där till åtta ;P Ante & Elin A var där, och Erika som var i samma grupp som mig. Malin från mitt lag var också i samma grupp. Elin var väldigt hes, Ante satt bara i fikarummet (:P) och min grupp skottade massa slagg. Tolvhundragruppen och par 1 par 2 gruppen var samma, så blev att skotta slagg =) När jag sa typ jaa när dem berättade vad vi skulle göra skrattade andra Elin åt mig, haha ;D Fick ha engångsoveraler igen. Vid åtta gick vi och hämtade dem och handskar och sen satt vi fikarummet till typ nio.. :P Kul att klättra på maskinerna igen! Olja i håret fick jag också :P Malin var fin hon också, haha ;D Jenny var kranförare, "har du glömt gummisnodd nu igen" när hon såg att jag fått olja i håret. Men som Henrik sa, gratis slingor och gratis träning ;D Plus får man betalt för det ;] Han tyckte inte jag skulle göra slut på mig heller, vi hann så mycket vi hann.. Man måste ju ta i lite =P RJ var där också, han har det fortfarande. H med.. Haha, vi tog ju sällskap hem nångång förra året om jag inte minns fel och det var nog lite fult^^

Efter jobbet cyklade jag hem och spelade in Tribe, tittade på That` 70s Show och somnade ungefär en kvart på soffan. Sen la jag in en maskin tvätt och gick ut på en promenad med bra musik, mysigt. Fast när jag för en gångs skull bestämde mig för att köra gamla vanliga igen hade dem stängt av bron.. Sen gick jag till Ica och handlade, hem och tvättade lite till och lagade mat, kötfärssås med pommeskrydda smak och makaroner.. Som jag nu ska äta och se ett Buffy avsnitt.

Inga kommentarer: