söndag 20 juli 2008

Mosh

Lördagen blev en riktigt slapp dag, vilken den ju inte skulle bli. Skulle ju städa och diska och sånt idag jue :/ Dagen började med att Lb ringde och skulle komma och lämna tillbaka filmen och pengarna han lånat. Roligt att se han ibland också, han är ju alltid så upptagen =D Fortsatte dagen med att titta på nåt tråkigt på ettan eller tvåan som blev lite intressant, haha^^ Sen fastnade jag framför datorn väldigt länge, läste massa bloggar och pratade lite med Sebbo. Men tillslut gick jag och duschade och sen vidare till Ica och handlade tacos och lördagsgodis. Hemma lagade jag tacosen, mitt speciella vis så klart, haha. Gangs Of New York hann ju börja innan jag var klar och jag ville ju se den. Så fick göra klart resten i pausen^^ Fast filmen var väldigt tråkig.. Han eaf diska nästan alla bestick och så har jag tvättat idag. Lite oslapp har jag allt varit. Goodie. Missade slutet av filmen också för då var reprisen av Sugar Rush. Ohh spännande! Satt och disskuterade allt med Tobbe under tiden jag såg, haha :] Hoppas SVT köper in säsong 2 också. hoppashoppashoppas. Tom är så kul, hoho ;D
Imån ska jag försöka att dammsuga, skura golvet och diska..Försöka^^ Maria kommer nog hem till mig också för ett kortflan. Blir i så fall första gången med snabbt bredband så passar ju ypperligt bra att det är ett kort flan. HAHA.
Nu blir det snart ett avsnitt Buffy innan det är dags att sova. Hörsdå!

Våra vägar möttes
Som om det bara var vi två
När hon tog min hand jag visste redan då

Inga kommentarer: