lördag 5 juli 2008

"Hej Brynäs"

Sitter i min nya soffa igen, här kan jag sitta för alltid ;)

Första eftermiddagen idag. Gick helt okej, trodde det skulle bli jobbigare för hade feber. Men ibumetinen jag tog hjälpte. Men usch, vaknade inatt två gånger och var helt svettig. Den ena gången tänkte jag duscha men när jag kom till badrummet ångrade jag mig.. Lyssnat på Bandit hela dagen idag, massa bra musik <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrFHT4aPFALqKAGGFA0nH42-EceiE77VxplrjCCX1tKSZRqeBYRXKI8IpWWZ_EAKi21T3GzSqjRCEhS4XlmxXib0EMbgkeCkm1fHfGhAvlnVoRMF0sF3jj8-CU8LOSODQNKpPciXzN4zdv/s1600-h/DSCF3882.JPG">
Att det är bra musik syns som vanligt på min arm, skriver ner alla bra låtar jag hör.. Lingon sa nåt med att jag tatuerat hela armen men berättade att jag skrev ner alla bra låtar. sen frågade han mig och jag annars gick i skola.. Det är en rätt jobbig fråga tycker jag, svårt att förklara..

När jag skulle gå från min kur till omklädningsrummet kom Arvid och Malin M.
"Hej Brynäs! Vad gör dem?" - Arvid och pratade om Par 2 där dem höll på att göra någonting men inte just då för det var inga där.
"Jag vet inte, ingenting just nu" - Jag
Aning mobbad jag blir då ;P
Vid omklädningsrummet frågade han varför en del hade omklädningsrum där och del på andra sidan. Jag förklarade och han sa:
"här är eliten(kan vara nåt annat ord.. men samma betydelse)"
Sen när jag skulle cykla hem såg jag nån långt bort cykla och funderade om det var en kille eller tjej. Hade rätt långt blont hår och vad det såg ut som tjejiga shorts.. Märkte att han tittade på mig och så var det Anders. Jag vinkade och han vinkade tillbaka. HAHA ;D

Mo kom hit vid kvart i elva och vi åkte upp på Edsken för Trubadur. Var inte Krister "En mörkare version av Jesus" Fridh tyvärr. Utan en gubbe som kallades lappen och var väldigt dålig. Men vi stod ju längst fram ett tag, haha =P Träffade Elna och Petra också och några till. Var längesen jag träffade Petra hon sa att sist hade jag bruten fot.. Elna undrade om jag skulle spela nästa säsong men vet ju inte. Men sa att jag kunde pendla, haha. Blev en massa hockeysnack där, Kvak kvak kvak.. HAHA, det kommer jag aldrig glömma <3>"Cyklade ni hit?" - Marias morfar
"Nej, vi åkte bil" - Jag
"Vad synd. Annars hade vi kunnat ta sällskap" - Marias morfar
haha =D

På slutet satt vi inne på toa ett tag, jag, Mo och hennes syster Ylva-Li. Då såg vi denna fina skylt :P
Så ful. Snygg engelska och så står det på svenska längst upp och även att han signerat med Per-Arne... HAHA! Just det, det är Edsken bojkottning nu. (Förutom om man ska köpa pommesfrites, finns bara så goda där..) Jag och Mo skulle köpa glass och köade jättelänge. När vi kom fram och jag frågade om man fick köpa glass sa kansli-Marie som jobbar där på sommrarna: "Det har vi inte tid med nu, skärp dig" Bra service, men det är som det ska i Edsken..

Haha, för att avsluta med lite roligare saker. En tjej kom fram och tittade på mig men det var ingen jag kände igen och så sa hon "fel tjej" ;D Och en gubbe ramlade i rabbaten och en tjej sa nåt roligt.. Typ en gubbe i rabbatten dem växer över allt... :P


Åkte hem och mitt nya bredband är bäst! <3

Inga kommentarer: