onsdag 30 juli 2008

Flamingodansen

HAHA, det här var roligt! :D

Men snart måste jag resa mig och fixa sånt och sen gå och möta Mo&Maria. Eller jag behöver väll inte möta dem, men jag vill.

Kul skift igår då :P Allt krångla. Hela tiden. När jag kom dit körde vi lite eaf, kanske i 40 min. Sen blev det nå fel 500, fast innan dess hade det varit fel på såg4 också, fast det fixade dem snabbt. Sen blev det fel på kranarna också, haha ;D Sen när det var fixat körde vi och så slutade min rullbana 2 funka.. Det hade hänt två gånger på förmiddagsskiftet också =P

Bloggpaus för skratt! : D : D : D : D Maxkul början på dagen!

Så nu fortsätter (jag får skratta medan helt enkelt) tog ungefär en timme innan dem fixade det.. Fick sitta och hålla ner rullbana2 spaken i typ en halvtimme... Fick besök av Malin M och Chatrine under tiden också. Berättade att man fick göra mer nu efter att dem "automatiserat" den, haha ;D För nu går det inte på automatik in hyveln nå mer, utan det får man köra för hand... Men ut från hyveln går det på automatetik eaf, det är lite skönt eaf. För gjorde inte det första skiftet.. Fast då behövde jag ändå bara köra ut ett göt på den rullbanan. Dem andra blev skrot eller så körde vi ohyvlat.. Mot slutet av skiftet blev det stop i slaggen (vad nu än det är^^) och sen blev det stop där götet åker till Par 1 från, haha ;D Pudde blev arg och Johans imitiation av honom var riktigt fin! ;] Hade rast båda gångerna när det blev fel där vid Par 1, så fick lite längre rast, haha ;P

Nu måste jag nog skynda mig lite, skulle vara rätt bra om jag hann slänga in lite tvätt innan jag går. Om tvättstugan är ledig vill säga.. Seeyaa!

"Whaaaaat" - Ellen D :D

Inga kommentarer: