söndag 20 juli 2008

Trubadur

I fredags åkte jag och Maria upp till Edsken på trubadur.. Jaa, vi åkte upp till Edsken eaf =P Även att Maria råkade förlompa honom två gånger när hans flickvän gick förbi, haha :] Vi satt oss vid en bänk, på lagom avstånd. Elin S och hon från mitt jobb kom förbi och pratade lite. Lite senare flyttade jag mig lite närmare Maria och precis då kom det en äldre herre och lyfte upp bänken på andra sidan. Trodde först att det var för att jag flyttade på mig som den vickade men sen såg jag den äldre herren, haha. Han såg att jag blev lite rädd och klappade mig på axeln och sa nåt med att det inte var meningen att skrämma mig, haha.. En kille kom förbi också och sa nåt med att här var det party, fast det försvann när jag kom. Och jag ba jaa. Jag har verkligen blivit elakare..Jag måste sluta =P Lite senare ändå kom Elin A och sa människor jag känner och satte sig ned bredvid mig. Hon sa att jag var fin, hon brukar ju bara se mig i träningskläder annars. Sen fick vi följa med henne på toa, för hon ville inte låsa dörren men jag tror hon gjorde det ändå, haha ;D Jag var snabb där när jag tog hennes öl. Alltid redo haha. Sen stod vi tre och pratade inne vid toaletterna jättelänge. Fick visa många vart toan vart, alla gick fel hela tiden. Fick höra roliga hockeyhistorier, haha =] Den träningen skulle jag ju ha vart på.. "Vatten" =P Och så fick jag beröm också, "Du har ju klubbteknik så jag nästan får mardrömmar" Haha, tack :) Men jag tar allt som hon sa som nåt bra. Både hon och Elnas ord. Och så hade dem tagit mig som exempel också.. Sen kom en Norrman (kan ha varit samma herre som lyfte bänken förrut. Han pratade vi massa med. Han sa till både Elin och Maria att dem såg inte ut att spela hockey :P Och så sa Elin att jag gjorde massa mål så då frågade han om jag var målvakt.. Och jag ba aa :P Sen visste han vem Elin var, haha det var lite lässkigt.. Såg en anabol groda som kunde hoppa värsta högt. Ville få den att hoppa men råkade skrämma in den på toa.. Skulle hjälpa den ut, men varken jag eller Maria vågade men tur var så vågade Krisse rädda lilla anabolfroggy ;) Jag fick hålla utkick så inge kom, haha ;D Sen gick vi tillbaka och då såg jag kusin Victoria och Moster Lena. Även satt norrmannen bredvid Lena och jag frågade om dem kände varandra.. Haha.. Lena berättade att vi var släkt. Sen pratade jag lite med Victoria. Aha, det är därför hon är där. Jag är ju inte vidare smart jag.. Sen viskade lill(lill)Arvid saker till henne som hon förde vidare till mig.. HAHA. Jobbar du med Arvid. Och så gjorde jag likadant tillbaka. Ja, det gör jag. Haha, när jag cyklade hem från jobbet i fredags så var det nån som ropade Hanna, tog ett tag för mig att se vart det kom från men sen såg jag att det var Victoria och Lena.. Det var vid ett övergångsställ och Victoria sa "Du kan gå över"Jag och Victoria gjorde upp planer att komma till familjen Sandström vilka jag ska hem till och grilla på tisdag jätetidigt och äta upp alla mat =P Sen pratade jag lite med Maria och Krisse. Sen kom den där killen som jag var elak mot igen och jag fick hjälpa han på med sin tröja, haha =D Sen pickade en äldre herre mig på axeln. Och sa sen vad står ni här och bråkar för.. Fin historia jag kom på där och Maria bara hängde på. Fast han ville inte simma ut och hämta min keps som Maria kastat i sjön =P Sen kom norrmannen också,HAHA roliga människor det finns. Sen såg jag Alexandra igen. Två gånger samma dag, haha. Mötte henne i omklädningsrummet först på jobbet på fredagen och pratade massa. Haha, även att dem heter likadant i mellan namn också och inte ett så där jättevanligt namn heller, HAHA :D Alexandra skulle ta sällskap med den andra AEA hem men hon hade hunnit bli klar före henne fast hon duschade.. haha. Och sen gick det förbi några imellean och bara knuffade in Alexandra i busken, hahha what!? Träffade Sussanna också. "Vad söt du är. En söt converse tjej" Eller nåt sånt sa hon till mig. Haha tack (:
"Ska vi åka hem till mig och plink plink" - Jag till Maria
"Skojar du?" - Maria
"Skojar du?" - Jag, haha
Så vi åkte hem till mig och plinkade på GuitarHero :] Sen såg vi ett avsnitt American Dreams och åt glass och popcorn och lite till. Sen höll vi på att somna eaf jag. Så Maria åkte hem och jag sov. Kul kväll :]

Inga kommentarer: