lördag 5 juli 2008

Killed By Death

I don't belong here, we gotta move on dear

Tillbaka från jobbet igen. När jag just skulle cykla ner för den sista backen är det nån som plingar, jag tittar bak och så är det Anders igen :) I omklädningsrummet sa först en i laget innan att det inte var nån körning, sen sa en till det och att vi bara hade 2 tapningar att köra.. Vi började inte köra fören 18.30.. Så innan dess fick jag underhålla mig själv så bäst det gick^^ Försökte lyssna på förra veckans avsnitt av Hallongrottan så jag skulle kunna lyssna live på veckans men då krånglade sr sidan.. Hela internet krånga på datorn.. Läste lite Gilmore Girls citat och käkade sallad jag köpt på Ica innan jobbet. Sen gick jag ut och smörjde släpbanorna, självklart tog oljan slut.. Så blev mycket på ena sidan och inte så mycket på andra.. haha ;] Hängde en stund i fikarummet och både Tommy och Kim gillade Californication, great! Så kul serie! Gick tillbaka till kuren och lyssnade Hallongrottan som funkade! Så roligt och så spelar dem bra musik :) Läste bloggar på Veckorevyn, den sidan börjar alltid krångla på jobbet av nån anledning.. Och när jag var på sista inlägget på Ebbas blogg som jag var väldigt efter i började det självklart krångla, typiskt :P Gick bra och köra sen utan när jag tapade en skrotbit då.. Han i hyveln råkade stoppa automatiken till hyveln och sa typ ursäkta för det..
"Det är lungt.. Kan jag köra in den för hand?" - Jag
"Det är bara att köra, så tar jag emot den.... Jag tar lira" - Han i hyveln
Haha ;D
Sen när vi kört två tappningar sa Johan över snabbtelefonen att det var kväller nu. Han är så gullig som säger sånt, han har väll märkt att jag är lite seg ;P Fast klockan var 20 över då så blev inte så tidigare.. Och han på nästa lag kom precis när jag skulle gå, Mathias. Längesen jag träffade honom fast det är han som byter av mig varje gång förutom när jag gör natt.. Han frågade om det var mycket körning och jag svarade "Jag vet inte.. Jag har inte kollat så noga.." vilket egentligen betyder jag vet inte.. För jag fattar inte.. ;] Och Mathias tittade på ett annat sett en vad jag brukar.. På den andra skärmen.. Spännande.. Måste jag prova imån! Nu ska jag äta fika och se klart Buffy avsnittet jag började se igår, var så trött så orkade inte se klart det då.. Avsnittet innan det är Killed By Death, älskar det namnet. Så coolt. Och det är så mycket roligt i det avsnittet, haha lära spola tillbaka många gånger <3

Inga kommentarer: