söndag 29 juni 2008

God Save The Dancing Queen

"Det borde vara fredag lite oftare"

Peace And Love och särskilt Sex Pistols var bäst!
Mer om det nån annan gång, imån kanske..
Sov till halv tre idag. Hade på tv:en och tittade igenom alla mina kanaler efter nåt bra att se på, men det fanns ju inte. Så funderade på vad jag skulle göra, kom på att jag ju kunde ha på en dvd.. Sen kom jag på nåt ännu bättre, jag kunde ju ha på datorn.. Jadu...
Mo och Maria skulle komma gör Gilmning efter Mo slutat, men jag skulle handla så dem kom dit istället. Kom hem med bland annat en film, Harrys Döttrar som var jobbig sa Maria. Och så köpte vi alla tre varsin kopia av Frida Sommarspecial, Maria fastnade för den gula ögonskuggan, jag är ju sedan tidigare tidningsberoende och Mo ville nog bara inte vara sämre utan köpte den mest för att passa in, grupptryck ni vet ;) Pratade hockey på vägen hem och precis då åkte Elna och Elin förbi och vinkade :] Såg klart avsnittet vi började se förra gången och sen ett till, Gilmore Girls <3
Sen skulle dem hem, men Maria kom tillbaka efter hon ätit. Vi cyklade upp till Edsken, det är ju ändå lördag.. Vi fick höra Åkes band Jåhnny Bråttom spela eaf. Vi kunde ju ha vart där om inte motorcykelklubben bestämd sig för att det bara var för medlemmar.. Cyklade hem igen, damn it jag klarade inte Edsken backen.. Sjöng Singstar tills det "hakade" upp sig. Sen American Dreams, så bra och Maria upptäckte att jag har the view. Man ser Empire från mitt fönster. Sen blev det Peace And Love video kollning och djupa disskussioner. Om jag var en mask, tänkte jag att jag var en man och hade en fru. Och dessutom djupt inne är jag ju nudist, mask eller inte. Naken-Janne låter det ju som. Galet. Samma med min "hästsmak" ;P

Näe, nu ska jag sova. Klockan är ju över fyra och jag har ont i min rygg och blåmärken på benen men vet ni jag har sett SEX PISTOLS.

Inga kommentarer: