tisdag 10 juni 2008

I wanna see you rip my heart out and give it back to me the way it used to be

Det brinner!! Här i Hofors. Spar-Arne hade sagt till mamma att det brann på tre ställen. Luktar lite rök ibland.. Lässkigt. Marias mamma hade ringt brandkåren.. Såg och hörde massa brandbilar åka förbi mitt fönster, funderade över vad som kunnat ha hänt. Sen ringde Lb och sa att jag skulle titta ut och att det brann, men jag såg inget.. Sen gick jag till mamma, tog en liten omväg (: När jag kom till mamma var Lb där också fast han sa att han var oss Bia när han ringde till mig. Hade vi ju kunnat ta sällskap.. Mamma tycker halsbandet var fint och Lbs presnter var ju mest roliga bara.. Han frågade i telefonen om jag köpt ett Eiffeltorn till honom eftersom han fått Frihetsguddinan. Nej svarade jag och kom på att jag ju hade köpt ett Eiffeltorn-suddgummi till honom och sa snabbt "Ja.. Kanske.." ;]
Sen fick jag lite mat, cola och nån cola kaka. Gott :) Lb skulle åka och jobba, innan skulle han beställa en present till Bia från CDON. Då kom jag på att kunde beställa Gilmore Girls säsong 7 samtidigt. Fast det var ju från Discshop jag skulle beställa den egentligen kom jag på men då hade den blivit billigare på CDON, snacka timing! ;) Blev lite mera också, hoho.. Kunde inte låta bli.. Förutom Gilmore blev det också Smallville säsong 1, Förhäxad säsong 1 och The 4400 säsong 1 :] Jag är galen, jag vet.. hoho.. Men mina skattepengar har ju kommit nu ;P

Mamma har vattnat mina blommor medan jag vart borta, och tyckte jag hade stökit så fick en fin kartong och lägga urklipp i.. ;D Fick även bröd, hoho. Fick ont i "brutna" foten när jag gick hem. Kunde inte gå riktigt.. Och fotknölen syns inte lika bra.. Hoppas det går över.

Snart kommer Mo och Maria hit för att se Sveriges första match i EM. Jag hoppas lite att Sverige förlorar. Så jäkla irriterande att fotbolls EM ska vara så stort här i Sverige. Vi är skitdåliga i fotboll! I hockey är vi dem nuvarande OS mästarna!!
Fast Adam Tensta och Mimikry spelar i Hofors idag, på folkan för skolavslutningen för niorna.. Skulle vara roligt att se, men vi blir nog äldst då..

Crash Romeo - One Night Only

1 kommentar:

Anonym sa...

wala pulos imo blog.