onsdag 11 juni 2008

Woork

Började jobba på måndagen igen. Då hade vi först ingen körning, sen när vi körde krånglade kvitteringsgrejsen för längdmätningen visade fel så vi klippte för lite och därför gick det inte att kvittera. Jättemycket folk i kuren, haha. Dem pratade massa och jag fattade inte så mycket och tillslut sa dem till mig:
"Är du med på det också?"
"Näää.."
Sen började en prova automatiseringen med karusellen. Det gjorde han även idag också. Lite spännande och lite dryggt. Snart kommer det skickas ett medddelande till trucken när det behövs tömning :/ Det är ju roligast att ringa till Truck-Tommy ju även om jag ringer mitt i lunchen ;]
Igår sa Johan:
"Får jag fråga en sak..? Har du bara rosa strumpor?!"
Till Tommy, haha ;D
En gång igår satt jag och läste tidningen och Tommy sa nåt med jag kan inte fatta att håller på Färjestad.. Du umgås ju med familjen Sandelin.. :P

Sverige vann idag med 2-0. Jäklar vad lång sändning, asså palla.. Sen gick jag, Maria och Hariett till bruket. Hörde lite Adam Tensta tror jag.. Men gick vidare.. Blev lite fult men ;D Träffade Elins pojkvän Fredriks syster Linda som frågade om vi redan gav upp.. Sen gick vi hem till mig igen och fastnade en stund i hallen, inget konstigt alltså.. Men luktar rök ute, och vet inte om dem släkt elden ännu..

Nu ska jag se Buffy och äta nåt. Sen blir det att sova, en aning trött nu..

Inga kommentarer: