torsdag 19 juni 2008

"Har du lika strumpor?!"

Slapp dag idag, skönt. Började med att Carro ringde och väckte mig vid 12. Frågade om jag skulle komma hem till dem imån och fira Midsommar och det ska jag. Ska bli roligt(: Sen tittade jag lite på tv, måste passa på nu när jag lånat kortet igen och efter det blev det lite Wii spel (som jag köpte igår), så roligt! Upptäckte att man kunde titta när man spelat och hur mycket ;D Läste på hockeyhemsidan att Micke ska vara våran tränare, kul! Trodde ett tag att Jimmy Ö skulle träna oss för han ringde mig igår och pratade hockey.. Sen loggade Micke in på msn och frågade om jag skulle spela nästa säsong. Hoppas jag kan spela, jag vill! Gick upp till mamma och lämnade räkningar, åt pizza med Lb vid köksbordet. Mysigt. Längesen man åt vid ett köksbord.. Var och handlade efter det, fick gratis glasstårta av Ica, schysst! Träffade Maria och hennes mamma där också. Sen hem, en bil stod utanför ett hus och tutade. När föraren kom ut såg jag att det var Ulla. sa hej. Är det här du bor. Ja där borta. Sen började hon prata om att vi hade lite promblem på jobbet. Att hon kanske inte skulle få vara kvar där för att det hade blivit sammanblandningar eller nå. Fast jag har ju varit där nästan hela tiden när hon kört och det har ju inte blivit nå sammanblandningar. Var ju bara en gång, men det var ju länge sen och då var det ju många som verkligen tittade så det blev rätt. Hon skulle till Ovako imån eaf få se hur det går.. När jag kom hem tittade blev det lite tv, slutet på Blue Water High på Barnkanalen och sen slutet på Hej Hej Sommar där dem visade samma avsnitt av Blue Water High igen ;) Sen kom pappa, Farbror Lars ringde till honom så jag spelade Wii. Nu väntar jag på veckans avsnitt av Sugar Rush ska börja. Ska blogga lite om allt som hänt medan.. Palla ;P

Inga kommentarer: