fredag 20 juni 2008

Glad Midsommar!

(:

Lärlingen kom aldrig idag.. Hmm. Körde nästan hela skiftet, lyssnade på lördagens avsnitt av Hallongrottan och upptäckte att man faktiskt kan spola ;P Hade Sverige tröja på mig också.. Heja Sverige eller nåt sa Holger och lite sent sa Tommy. Jag svarade att jag ju måste fira att dem åkt ut, hoho :P Sen kom Kent Agent och sa nåt som om vi vunnit och nån svarade:
"vilken match var du på?"
"Vaddå, vann vi inte?" - Jag
"Precis" - Kent Agent

Spännande när jag kom till jobbet, möte först en i dörren in till verket som sa Midsommar glad och sen när jag kom till kuren pratade han som satt där på snabbtelefonen när han var klar sa han:
"Hej!"
"Hej!" - Jag
"Hej då!" - Han
"Hej då" - Jag
Och så gick han på en gång, för tror han skulle gå och hjälpa en men kul var det ;]

Fick klippa upp ett göt idag på slutet av skiftet, den sista biten hamnade snett så den fastna i transportören men jag kom på den briljanta idéen att backa tillbaka biten och sen flytta den med den andra götet, och det funka! :]

Sen kom Th eller Tt, jag tror det är Th.. Ja, Mathias eaf som jag varit utomlands med för många år sen. Han hade börjat jobba på 12hundra. Längesen man såg han, typ studenten förra året när han sa jättemånga gånger "Henne har jag varit utomlands med" haha :D Pratade lite och sen gick jag och duscha, alltid skönt när man får gå och göra de ;)

Nu ska jag äta en macka och sen åka upp till familjen Westling och fira Midsommar, ska bli roligt :) Var där i tisdags också. Var först barnvakt till Lova och Nino, då dem fick sina solbrillor från Paris som jag köpt till dem. Riktigt snygga blev dem (: Sen kom Carro hem och fick sin sylt som kanske var Marmelad, haha. Skulle ju köra en Gilmore Girls men var inte så bra på det ;)Sen åkte vi till Depå för pizza. Carro kom på att det skulle vara roligt att åka utomlands hon, jag och Lova. Det skulle vara jätteroligt så vi åkte hem till dem igen och tittade på resor. Kanske blir det Thailand =) Och Nino kan säga Hanna :] Han sa något som lät som Hanna och jag sa att ja vi säger att du sa Hanna. Carro hörde det och sa att han sa Hanna och sa att han skulle göra det igen och det gjorde han <3 Han kan också säga pippa HAHA :D:D Fast han menar klippa.. :P

Inga kommentarer: