tisdag 24 juni 2008

Jobb, bloggproblem och lite tvserier ;)

Skrev ett till inlägg igår men datorn drygar sig.. Lagade den för ett tag sen, väntser knappen har ju inte funkat på väldigt länge och när musen sen gick sönder blev jag tvungen att laga den, och det gick för nu funkar den.. Fast den gör inte som jag vill jämt utan hoppas och har sig men men.. Sen skulle jag titta om lite av inlägget blivit sparat men då funkade inte bloggen...

Pizzan var god eaf och jag hade mjölk hemma för en gångs skull som på nåt konstigt vis är gott till pizza, soppa och pannkaka men annars gillar jag det inte.. Tittade på ett Ellen Show avsnitt jag spelat in för några dagar sen och börjat titta på igår morse, hade sett det förrut. Sen tittade jag på ett Lost avsnitt, spännande! Så nu är jag bara två avsnitt efter.

Snart ska jag åka till jobbet igen, sista eftermiddagen denna skiftvecka. Sen kanske det blir Gilmning med M&M, det beror på om jag skulle vara barnvakt åt Lova och Nino imorgon och hur tidigt det är :)

Inga kommentarer: