lördag 14 juni 2008

The Shining

I torsdags på sista eftermiddagen började jag läsa en ny bok, The Shining. Den är jättebra! Fast det går trögare att läsa en vanligt för den är på engelska. Köpt på Barnes And Noble är den också <3
Stephen King skriver så bra!
"No. No hard feelings." Jack flashed the PR grin again, but he was glad Ullman didn`t offer to shake hands. There were hard feelings. All kinds of them.
Gillar också det här slutet på kapitel 2
In grief and loss for the past, and terror of the future.

"Stephen King" - Holger
"Jaa" - Jag
"Vad är det för bok" - Tommy
"The Shining" - Jag
"Blir det att krama kudden inatt då" - Tommy
"Haha, jag har inte kommit så långt än.." - Jag
"Filmen är bra" - Kent Agent
"Ja, Jack Nicolson passar så bra som den rollen" - Tommy (nåt sånt)

Och det har han väldigt rätt i!!

Inga kommentarer: