torsdag 26 juni 2008

Midsommar

300 inlägget, wii! Glömde förresten fira bloggens 1-års dag som var den 10 juni så gör det nu.. GRATTIS! ;D

Midsommar då, var jätteroligt. Var lite seg efter jobbet men tillslut kom jag fram till familjen Westling efter en cykeltur upp. Efter en stund där cyklade vi ner till Per. Där också Marika, hennes dotter Mickaela, Mickaelas pojkvän Johnny,Italienska pappa och fru och Pers och Marikas fosterbarn som jag inte kommer ihåg vad dem heter var. Åt mat och sånt. Mickaelas pappa frågade mig om jag ville ha vin, haha nej =D Lite senare gick Carro och Lova hem och hämtade nåt. Jag och Nino gick på en liten promenad rund sågkåkarna. Kanske Matilda var hemma men såg inte henne, men Anne och Linus vinkade.

Lite senare åt vi Cheezecake, det var faktiskt gott den här gången. Men det smakar strävt.. ;DLite Midsommardans blev det också, haha ;D

Sen blev det sent och Lova och Nino rätt trött så vi gick hem till familjen Westling igen. Där Lova och Nino först badade, till Nino gjorde en bebis-Hanna, haha ;P Sen läste Carro lite godnatt saga för oss. Lova hoppade i sängen fast hon inte fick och Lova sa nån gång "Har jag hoppat sönder din säng" till mig. Så söt <3 För min säng har ju gått sönder och hon brukar få hoppa i den. Men var ju inte hennes fel, gumman.. Så söt! Sen skulle Lova och Nino sova och jag och Carro åt jordgubbar och glass och tittade på Rain Man. Men höll på att somna (hade ju jobbat förrmiddag) soffan (som snart är min) Carro frågade om hon skulle skjutsa hem mig. Jätterolig Midsommar! :)

Inga kommentarer: